En “vanlig” uke på jobb

Har vært på jobb denne uken, så har ikke klart å følge planen min helt. Det er noen ganger vanskelig å planlegge hvordan uken skal bli og når jeg kan ta ut hviletid.

 

Men jeg har nå klart å komme meg opp Stoltzen 2 ganger. Da har jeg altså gått den 41 ganger i år. Har snart nådd målet mitt om 50 ganger.

 

Torsdagen hadde jeg en fantastisk tur til Preikestolen sammen med de på jobb. En 3 timers vandring tilsammen. Det er jo bra med trim på en dag :-).

Noen ganger tenker jeg at jeg har verdens beste jobb.

 

Klarte også å komme meg på Bikram-yoga i dag (søndag).

Etter å ha vært ute en helt dag i nærmere 30 grader var det ganske tøft å trene yoga i 90 min i et rom med 40 varmegrader.

Men jeg klarte nå komme meg gjennom timen.

 

Har holdt meg på riktig kaloriinntak, utenom lørdag som vanlig.

Jeg er veldig svak for sjokokade. Kunne ønske jeg fant noe annet godt jeg kunne kost meg med istedenfor.

Har null selvdisiplin når godteskålen kommer på bordet.

 

Nå vet jeg ikke om vekten har gått nedover siden jeg ikke har vært hjemme hele uken.

Blir spennende å se neste fredag igjen.

 

Er ganske sliten etter denne jobbøkten. Regner med jeg bare flater ut på sofaen når jeg kommer hjem i morgen.

Og så starte treningsprogrammet mitt tirsdag igjen.

Hvile er også viktig :-).

 

#trening #slanking #jobbuke

Drømmen min er å reise i alle landene i Asia før jeg blir pensjonert. Men innimellom frister det å reise til andre verdensdeler også. Jeg er så heldig at jeg har en jobb der jeg jobber en uke og har fri to uker. Så mulighetene er mangen til å reise. Har to store barn som er flyttet hjemmefra og er til og med blitt bestemor. Gleder meg veldig til å ha med meg barnebarna på tur når de blir litt større. Denne bloggen handler om mine reiser og alle de flotte stedene som finnes ute i den store verden. Både fjernt og nært. Har alltid vært fasinert av forskjellige kulturer. Hvordan mennesker lever, hvordan de tenker og hvorfor de tenker som de gjør. Og jeg elsker sol og varme. Sikkert fordi det er et stort savn, siden jeg bor i en by med max 80 soldager i året. På tross av været er jeg også veldig glad i norsk natur, så jeg poster av og til fra en fin fjelltur jeg har vært på. Takk for at du er med på reisene mine :-) Linda Mikkelsen
Posts created 598

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top