En ny drøm tar form :-)

Det er vanskelig å konsentrere seg om en reise av gangen. Særlig når man synes at hele verden ser spennende ut.

Japan er jo et land jeg har drømt om lenge, så drømmen/planen er at jeg vil være i Japan i 50 dager neste høst. Det krever jo endel planlegging, sparing og fri fra jobb så lenge. To ukers ferie er jo alltid for lite når jeg reiser til Asia. Nå vil jeg virkelig kjenne hvordan det er å bo litt i Japan. Der er masse flott natur som jeg vil vandre litt i. Kulturen virker utrolig spennende og så annerledes alt annet jeg har opplevd. Jeg ønsker å lære om Japan. Og ikke minst hypermoderne Tokyo, det er ihvertfall en annen verden enn vi kjenner til her i Norge.

Vi får se om dette blir en god plan etterhvert; 50 DAGER I JAPAN 🙂

Alt begynner jo med en drøm. Det er opp til meg om jeg vil følge drømmen min. Men før denne drømmen blir en virkelighet har jeg andre planer. Noen småturer rundt i Europa, en større tur til Sør-Afrika og en kanskje enda større tur igjen til Peru 🙂

#drømmer #planer #japan #reiser

Drømmen min er å reise i alle landene i Asia før jeg blir pensjonert. Men innimellom frister det å reise til andre verdensdeler også. Jeg er så heldig at jeg har en jobb der jeg jobber en uke og har fri to uker. Så mulighetene er mangen til å reise. Har to store barn som er flyttet hjemmefra og er til og med blitt bestemor. Gleder meg veldig til å ha med meg barnebarna på tur når de blir litt større. Denne bloggen handler om mine reiser og alle de flotte stedene som finnes ute i den store verden. Både fjernt og nært. Har alltid vært fasinert av forskjellige kulturer. Hvordan mennesker lever, hvordan de tenker og hvorfor de tenker som de gjør. Og jeg elsker sol og varme. Sikkert fordi det er et stort savn, siden jeg bor i en by med max 80 soldager i året. På tross av været er jeg også veldig glad i norsk natur, så jeg poster av og til fra en fin fjelltur jeg har vært på. Takk for at du er med på reisene mine :-) Linda Mikkelsen
Posts created 598

2 thoughts on “En ny drøm tar form :-)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top