Mer trening og sol i Mexico :-)

Jeg våknet kl 6 i morges! Men lå å slappet av til nesten kl 7. Første treningen tok vi på stranden kl 7.30 i morges. Litt spurt, hopp og styrkeøvelser. Herlig måte å starte dagen på. Kjenner jeg er ganske øm i musklaturen både her og der.

Min søster og jeg klarte å ligge på stranden (og i sjøen) i hele 3 timer i dag, før vi måtte bevege oss litt inn til sentrum.

De er glad i farger her på Isla Mujeres. Mangen hus som er vakkert dekorert.

Hele byen er full av suvenir-butikker og resturanter. Ennå har vi ikke handlet noe 🙂

Nå er vi snart klar for treningsøkt nr 2 i dag. Den begynner 17.15.

Så skal vi inn til sentrum igjen for å spise middag senere. Det er jo Halloween i dag, regner med det er mye liv og røre her i kveld. Vi har sett endel barn løpe rundt med kostymer allerede.

#reiser #ferie #trening #jentetur #treningstur #søstrepåtur #mexico #cancun #islamujeres

Drømmen min er å reise i alle landene i Asia før jeg blir pensjonert. Men innimellom frister det å reise til andre verdensdeler også. Jeg er så heldig at jeg har en jobb der jeg jobber en uke og har fri to uker. Så mulighetene er mangen til å reise. Har to store barn som er flyttet hjemmefra og er til og med blitt bestemor. Gleder meg veldig til å ha med meg barnebarna på tur når de blir litt større. Denne bloggen handler om mine reiser og alle de flotte stedene som finnes ute i den store verden. Både fjernt og nært. Har alltid vært fasinert av forskjellige kulturer. Hvordan mennesker lever, hvordan de tenker og hvorfor de tenker som de gjør. Og jeg elsker sol og varme. Sikkert fordi det er et stort savn, siden jeg bor i en by med max 80 soldager i året. På tross av været er jeg også veldig glad i norsk natur, så jeg poster av og til fra en fin fjelltur jeg har vært på. Takk for at du er med på reisene mine :-) Linda Mikkelsen
Posts created 598

One thought on “Mer trening og sol i Mexico :-)

  1. Så utrolig deilig å kunne trene i slike omgivelser. Der må jeg si at jeg kjente et stikk av sjalusi ja! Tenker absolutt jeg skal følge bloggen din nå som jeg kom over den. Er så glad i å reise selv men får ikke mulighet til å gjøre det så mye, så da elsker jeg å lese om andre som får nettopp det 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top