Billetter bestilt til New York

 

Vi er 5 søsken som begynte å planlegge tur sammen. Desverre er det bare 4 av oss som reiser. Min elste søster, meg og  mine to yngste brødre. Min mellomst bror har med seg samboeren sin så da blir vi jo 5 likevel. Billettene er bestilt og vi reiser 9. september.Gleder meg utrolig mye til det. Det er første gang vi er på tur sammen siden vi var små og det er jo leeeeeenge siden.

Planen er at vi skal fly til New York. Være der noen dager og fly ned til Miami i helgen. Min søster og jeg var i Miami i november og elsket byen så vi vil jo vise den til brødrene våre. Så skal vi leie bil og kjøre ned til Key West.Det ville vi egentlig gjordt i november, men det ble rett å slett ikke tid. Eller kanskje brødrene vil leie sykkel, de er jo sånne Harley duder.

Min yngste bror er en meget dyktig fotograf, så det blir flott å ha han med til å ta de gode bildene. Kommer til å bli en fantastisk tur, en gjeng med 40+ åringer på tur (eller vår svigerinne er 39) med masse humør og sprell.

Som jeg skrev tidligere så har jeg alltid en reise klar før jeg er hjemme fra forrige. Det er bare 6 dager siden jeg kom fra Bali og allerede i full gang med å planlegge neste tur. Om to måneder reiser jeg til Kina. Livet er ganske herlig…….Det kjennes til og med ut som våren skal komme til Bergen nå 🙂

Drømmen min er å reise i alle landene i Asia før jeg blir pensjonert. Men innimellom frister det å reise til andre verdensdeler også. Jeg er så heldig at jeg har en jobb der jeg jobber en uke og har fri to uker. Så mulighetene er mangen til å reise. Har to store barn som er flyttet hjemmefra og er til og med blitt bestemor. Gleder meg veldig til å ha med meg barnebarna på tur når de blir litt større. Denne bloggen handler om mine reiser og alle de flotte stedene som finnes ute i den store verden. Både fjernt og nært. Har alltid vært fasinert av forskjellige kulturer. Hvordan mennesker lever, hvordan de tenker og hvorfor de tenker som de gjør. Og jeg elsker sol og varme. Sikkert fordi det er et stort savn, siden jeg bor i en by med max 80 soldager i året. På tross av været er jeg også veldig glad i norsk natur, så jeg poster av og til fra en fin fjelltur jeg har vært på. Takk for at du er med på reisene mine :-) Linda Mikkelsen
Posts created 598

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top