Mørketiden er på vei

Jeg synes høsten kommer alt for tidlig hvert eneste år. Det regner døgnet rundt og jeg merker at dagene blir kortere og kortere.

Heldigvis har jeg noen fantastiske (satser jeg på) turer fremover nå i høst og vinter. Om mindre enn to uker reiser jeg alene noen dager til Bulgaria. Det landet har jeg aldri vært i så det måtte jo selvfølgelig besøkes. Da blir det sol og sightseeing langs Svartehavskysten. Regner med at det er godt over 20 grader der ennå.

Etter noen dager i Bulgaria flyr jeg rett til Oslo for å treffe en venninne. Da blir vi turister i hovedstaden noen dager.

I november kommer turen jeg har gledet meg til i et år nå. Min søster og jeg skal til Maldivene ! Soling, bading og yoga står på programmet. Det blir en jentetur sammen med Jomfrureiser. Kommer til å bli himmelsk. Alle bildene vi har sett fra Maldivene ser jo fantastiske ut.

Og sist men ikke minst har jeg allerede begynt å planlegge neste år. Jeg har fått med meg en venninne på gruppereise til Brasil, Argentina og Paraguay i februar. Den turen har jeg hatt lyst til å ta lenge, men den har vært litt for dyr. Men nå bare booket jeg. Det får stå til. Det er bare å være veldig bevisst på hva man bruker penger på ellers i året.

Tenker jeg vil holde ut mørketiden nå når jeg har litt å se frem til 🙂

#reiseplaner #bulgaria #maldivene #reise #ferie #gruppereiser

Drømmen min er å reise i alle landene i Asia før jeg blir pensjonert. Men innimellom frister det å reise til andre verdensdeler også. Jeg er så heldig at jeg har en jobb der jeg jobber en uke og har fri to uker. Så mulighetene er mangen til å reise. Har to store barn som er flyttet hjemmefra og er til og med blitt bestemor. Gleder meg veldig til å ha med meg barnebarna på tur når de blir litt større. Denne bloggen handler om mine reiser og alle de flotte stedene som finnes ute i den store verden. Både fjernt og nært. Har alltid vært fasinert av forskjellige kulturer. Hvordan mennesker lever, hvordan de tenker og hvorfor de tenker som de gjør. Og jeg elsker sol og varme. Sikkert fordi det er et stort savn, siden jeg bor i en by med max 80 soldager i året. På tross av været er jeg også veldig glad i norsk natur, så jeg poster av og til fra en fin fjelltur jeg har vært på. Takk for at du er med på reisene mine :-) Linda Mikkelsen
Posts created 598

One thought on “Mørketiden er på vei

  1. Wow, Maldivene! Du er heldig 🙂 Tror jeg lett skulle klart meg gjennom høsten og mørket da 🙂 Og veldig spennende med reise til Sør-Amerika også, det står absolutt på bucketlisten min.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top