Nye turer booket

Nå føles det som en evighet siden jeg var ute på tur. Spaniaturen min var jo helt fantastisk og jeg lengter tilbake hver eneste dag.

Her i Bergen har jo sommeren sviktet oss igjen. Vi får noen glimt av solen en sjelden gang og så må vi betale med ekstra mye drittvær i dagevis etterpå. Ikke gøy. Er det rart jeg er reiselysten?

Nå har jeg ihvertfall booket et par nye turer. I september reiser jeg til Dublin sammen med en gammel venninne. Et nytt reisemål for meg. Etter vi booket flybilletter fikk jeg høre at det regner like mye der som i Bergen. Det var ikke kjekt å høre. Jaja, har hørt at det er mange koselige puber også. Så vi vil nok trives :-).

I oktober reiser jeg en langhelg til Ljubljana i Slovenia helt alene. Har sett noen flotte bilder derfra. Og lest at det er Europas nye gourmet-by. Så nå har jeg ihvertfall noe å se frem til når høsten kommer.

Planen er også en tur til Kapp Verde før jul. Og så tenker jeg på å få meg en ekstrajobb før jeg havner i Luksusfellen :-D.

#planer #reiselyst #reise #storby #norskereiseblogger #europa

Drømmen min er å reise i alle landene i Asia før jeg blir pensjonert. Men innimellom frister det å reise til andre verdensdeler også. Jeg er så heldig at jeg har en jobb der jeg jobber en uke og har fri to uker. Så mulighetene er mangen til å reise. Har to store barn som er flyttet hjemmefra og er til og med blitt bestemor. Gleder meg veldig til å ha med meg barnebarna på tur når de blir litt større. Denne bloggen handler om mine reiser og alle de flotte stedene som finnes ute i den store verden. Både fjernt og nært. Har alltid vært fasinert av forskjellige kulturer. Hvordan mennesker lever, hvordan de tenker og hvorfor de tenker som de gjør. Og jeg elsker sol og varme. Sikkert fordi det er et stort savn, siden jeg bor i en by med max 80 soldager i året. På tross av været er jeg også veldig glad i norsk natur, så jeg poster av og til fra en fin fjelltur jeg har vært på. Takk for at du er med på reisene mine :-) Linda Mikkelsen
Posts created 598

One thought on “Nye turer booket

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top