Pakket og klar for ny reise :-)

Tror aldri jeg har vært så reiselysten som nå. Har vært hjemme i 4 mnd nå og vi har hatt en skikkelig regnfull sommer her i Bergen. Mer regn enn normalt, med nedbørsrekord i juli!!

Nå går turen til Malta. Landet er en liten øy i Middelhavet, sør for Sicilia. Malta består av 6 øyer, hvor bare 3 er bebodd. Folketallet er på litt over 420 000.

Dette blir det 60ende landet jeg besøker. Denne gangen reiser jeg med storesøster, mine to yngre brødre, en svigerinne, en niese med sønnen sin og en annen niese med samboer. Vi blir en bra gjeng da 🙂 Men litt trist at ikke mine barn og barnebarn blir med.

Flyet går fra Oslo på lørdag kl 16. Vi har bestemt oss for å kjøre bort fra Bergen. Så vi må stå opp før fuglene lørdag morgen. Men det er jo helt greit, når man bare skal på ferie å slappe av likevel. Gleder meg noe helt sykt nå.

Grunnen til at jeg allerede har pakket ferdig er at meg og en venninne reiser til Odda i morgen. Vi har tenkt å gå opp til Trolltunga på fredag. Det gleder jeg meg også veldig til. Så da krysser vi fingrene for at været og formen er med oss på fredag.

Selvfølgelig kommer det oppdateringer både fra fjelltur og Malta.

#malta #familietur #middelhavet #europa #reiser #ferie #sommer #sol #reiselyst #reisetrang #valetta

Drømmen min er å reise i alle landene i Asia før jeg blir pensjonert. Men innimellom frister det å reise til andre verdensdeler også. Jeg er så heldig at jeg har en jobb der jeg jobber en uke og har fri to uker. Så mulighetene er mangen til å reise. Har to store barn som er flyttet hjemmefra og er til og med blitt bestemor. Gleder meg veldig til å ha med meg barnebarna på tur når de blir litt større. Denne bloggen handler om mine reiser og alle de flotte stedene som finnes ute i den store verden. Både fjernt og nært. Har alltid vært fasinert av forskjellige kulturer. Hvordan mennesker lever, hvordan de tenker og hvorfor de tenker som de gjør. Og jeg elsker sol og varme. Sikkert fordi det er et stort savn, siden jeg bor i en by med max 80 soldager i året. På tross av været er jeg også veldig glad i norsk natur, så jeg poster av og til fra en fin fjelltur jeg har vært på. Takk for at du er med på reisene mine :-) Linda Mikkelsen
Posts created 598

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top