Ops, I did it again :-P

Det er ikke lett å styre unna fristelser. Nå har jeg booket ennå en ny tur 🙂

I mars reiser de to jentene mine og jeg til Spania igjen. Denne gangen til Fuengirola, en liten plass mellom Malaga og Marbella, nede ved solkysten.

Vi var i Benalmadena for et par år siden, like i nærheten og synes det var veldig fint der.

Det er vel ikke helt badetempraturer ennå, men deilig å gå tur på stranden likevel.

Og så tenkte jeg vi kunne ta en dagstur til Gibraltar. Nå er jo barnebarnet mitt blitt 3 år, så da er det lettere å ta henne med seg rundt på tur. Hun vil sikkert synes det er kjempespennende med de ville apene på Gibraltar klippen.

Men først nå reiser jeg til Marokko på lørdag. En uke med deilig soooool. Gleder meg veldig til det. Så er det rett hjem og en uke på jobb og så rett hjem å pakke kofferten igjen for å reise til Spania 🙂

I april blir det jentetur til Peru. August har nesten hele slekten bestillt tur til Malta. Vi feirer min søster sin 50 årsdag der. Oktober/november reiser jeg til Nepal, og forhåpentligvis Bhutan. I Nepal skal jeg jobbe som frivellig på en økologisk gård. Blir spennende.

Det ser ut som det blir et spennende reiseår dette også. Selv om jeg liksom ikke skulle reise så mye som i fjor. Det er ikke lett å stå imot. Men man må jo reise mens man kan 🙂

 

#reiser #ferie #spania #planer #reiseåret #verdenrundt #reise

Drømmen min er å reise i alle landene i Asia før jeg blir pensjonert. Men innimellom frister det å reise til andre verdensdeler også. Jeg er så heldig at jeg har en jobb der jeg jobber en uke og har fri to uker. Så mulighetene er mangen til å reise. Har to store barn som er flyttet hjemmefra og er til og med blitt bestemor. Gleder meg veldig til å ha med meg barnebarna på tur når de blir litt større. Denne bloggen handler om mine reiser og alle de flotte stedene som finnes ute i den store verden. Både fjernt og nært. Har alltid vært fasinert av forskjellige kulturer. Hvordan mennesker lever, hvordan de tenker og hvorfor de tenker som de gjør. Og jeg elsker sol og varme. Sikkert fordi det er et stort savn, siden jeg bor i en by med max 80 soldager i året. På tross av været er jeg også veldig glad i norsk natur, så jeg poster av og til fra en fin fjelltur jeg har vært på. Takk for at du er med på reisene mine :-) Linda Mikkelsen
Posts created 598

6 thoughts on “Ops, I did it again :-P

  1. Wow så spennende med så masse reiser. 🙂 Vi kjørte med buss fra Malaga til Marbella og det var veldig mange fine steder langs kysten der. Vi var i Gibraltar når vi var på cruise i fjor, tror jeg har tre innlegg derfra på bloggen min.

  2. Jeg elsker jo å reise, er først etter at barna ble større at vi har fått reist utenlands. når jeg var barn var vi aldri på tur og siste årene har det blitt en del, men foreløbig ikke på sånne spennende plasser, mer ferieplasser.

  3. Mariann Sæther Tokle: Ja, det er etter at barna har blitt store at jeg virkelig har fått leve ut reisetrangen min. Men gøy å ha de med seg av og til.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top