Ny tur booket :-)

Jeg har allerede begynt å planlegge neste års turer. Det er lenge til ennå, men halve morroen er jo å glede seg til en tur.

Nå har jeg noen turer å glede meg til fremover da. Men jeg har lyst å reise nå, i dag. Denne sommeren har vært den kjipeste sommeren jeg kan huske. Tror det har vært 2 dager med skikkelig sommervarme her i Bergen, men da var jeg i Polen!

Jaja, jeg får satse på at det er litt sommer der jeg skal reise.

Om mindre enn tre uker reiser jeg alene til Riga i Latvia noen dager. I september skal min søster og jeg til Spania og Andorra. Så blir det en tur alene igjen til Estland i oktober og en rundreise med Albatros Travel i Sør-Afrika i november.

Og så….. I april neste år får jeg min første tur til Sør-Amerika, nærmere bestemt til Peru.

Vet ikke hva jeg gleder meg mest til nå, men Sør-Afrika og Peru blir jo store opplevelser.

Hittil har jeg vært i 53 land rundtom i verden. Det blir ihvertfall 4 til i år.

Jeg drømmer ofte om nye reisemål og på hvordan jeg skal få råd til å reise mer. Hvis jeg tar meg en ekstra-jobb får jeg jo ikke mulighet til å reise likevel, så det har jeg slått fra meg. Det gjelder å prioritere hva man bruker penger på i hverdagen. Ikke alltid lett, men jeg gjør mitt beste 🙂

#reise #planlegge #reiselyst

Drømmen min er å reise i alle landene i Asia før jeg blir pensjonert. Men innimellom frister det å reise til andre verdensdeler også. Jeg er så heldig at jeg har en jobb der jeg jobber en uke og har fri to uker. Så mulighetene er mangen til å reise. Har to store barn som er flyttet hjemmefra og er til og med blitt bestemor. Gleder meg veldig til å ha med meg barnebarna på tur når de blir litt større. Denne bloggen handler om mine reiser og alle de flotte stedene som finnes ute i den store verden. Både fjernt og nært. Har alltid vært fasinert av forskjellige kulturer. Hvordan mennesker lever, hvordan de tenker og hvorfor de tenker som de gjør. Og jeg elsker sol og varme. Sikkert fordi det er et stort savn, siden jeg bor i en by med max 80 soldager i året. På tross av været er jeg også veldig glad i norsk natur, så jeg poster av og til fra en fin fjelltur jeg har vært på. Takk for at du er med på reisene mine :-) Linda Mikkelsen
Posts created 598

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top