“Face-watching” i Krakow

Vi måtte pakke koffertene og sjekke ut kl 12 fra leiligheten i går formiddag. Det var ingen steder vi kunne oppbevare tingene våre, så vi var nødt til å drasse det med oss resten av dagen.

Det var over 30 grader, så vi gikk bare til nærmeste park og satt oss på en benk i skyggen. Koselig det å sitte å se på folk. Annabel koste seg ihvertfall. Her stilte hun seg opp og sang “Lisa gikk til skolen” og komanderete oss til å ta bilder av henne 😀

Ble svett selv om vi prøvde å holde oss i skyggen. Litt løping ble det selvfølgelig rundt på plenen også.

Ene porten inn til gamlebyen

Jeg likte Krakow godt. Mye vakkert å se her.

Siste bilde er av noe brød som de selger alle steder rundtom i byen.

Vi gikk en tur inn på kjøpesenteret igjen. Galleria Krakowski. Der kunne vi kjøle oss ned og spise middag før vi tok taxi til flyplassen.

Pakket og klar til å dra hjem. Vi har hatt 5 fine dager i Krakow med mye løping etter minien. Trenger ferie etter ferie med en 2-åring 😀

Jeg reiser gjerne til Polen igjen, men da vil jeg se mer av naturen der kanskje. Har jo bare sett en veldig begrenset del av byen også, så må nok en tur til en gang.

Men nå er vi altså kommet hjem. Det er jo alltid litt både og…. Deilig med fjellene i Bergen,sin egen (litt sunnere) mat og ikke minst sin egen seng, men litt kjedelig å plutselig være alene igjen.

 

#ferie #reiser #reisermedbarn #krakow #polen

Drømmen min er å reise i alle landene i Asia før jeg blir pensjonert. Men innimellom frister det å reise til andre verdensdeler også. Jeg er så heldig at jeg har en jobb der jeg jobber en uke og har fri to uker. Så mulighetene er mangen til å reise. Har to store barn som er flyttet hjemmefra og er til og med blitt bestemor. Gleder meg veldig til å ha med meg barnebarna på tur når de blir litt større. Denne bloggen handler om mine reiser og alle de flotte stedene som finnes ute i den store verden. Både fjernt og nært. Har alltid vært fasinert av forskjellige kulturer. Hvordan mennesker lever, hvordan de tenker og hvorfor de tenker som de gjør. Og jeg elsker sol og varme. Sikkert fordi det er et stort savn, siden jeg bor i en by med max 80 soldager i året. På tross av været er jeg også veldig glad i norsk natur, så jeg poster av og til fra en fin fjelltur jeg har vært på. Takk for at du er med på reisene mine :-) Linda Mikkelsen
Posts created 598

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top