Sommer i Krakow

Endelig får vi kjenne sommeren på kroppen 🙂 . Vi landet i Krakow litt før kl 9 i morges og det var allerede 20 grader.

Vi har leid en liten leilighet her nede rett ved gamlebyen. Så dagen i dag har bare gått med til å surre rundt der inne på det store torget.

Annabel koser seg som bare det. Hun ville kjøre hest og vogn, så det gjorde vi selvfølgelig 🙂

Gamlebyen er fantastisk vakker. Krakow så veldig trist ut på vei i taxien fra flyplassen, så jeg var litt spent på hva vi skulle klare å finne på denne uken.

Men det var ingen grunn til å bekymre seg. Det er så mye liv og røre her at jeg er sikker på at vi vil kose oss masse.

Annabel ble så fasinert av mannen med ljåen. Celine og jeg tenkte hun kom til å bli redd når hun så han, men der tok vi feil. Hun sto lenge å så på han, smilte og vinket. Endelig satt han seg ned og tok henne i hånden. Det var så vidt vi fikk henne med oss videre. Hun ble helt betatt 😀

Ellers ble det mye svinsing og svansing rundt i ring. Hun synger og danser og smiler til alle hun får øyekontakt med. Det er virkelig en drøm å reise med henne.

Endelig sovnet hun. Etter å ha sunget sol ute, sol inne… flere ganger på sitt søteste barnslige språk. Mammaen sloknet ved siden av. Tror mormoren sovner snart også ;-). Vi var jo oppe før kl 5 i morges.

 

#reiser #ferie #reisermedbarn #krakow #polen #europa

Drømmen min er å reise i alle landene i Asia før jeg blir pensjonert. Men innimellom frister det å reise til andre verdensdeler også. Jeg er så heldig at jeg har en jobb der jeg jobber en uke og har fri to uker. Så mulighetene er mangen til å reise. Har to store barn som er flyttet hjemmefra og er til og med blitt bestemor. Gleder meg veldig til å ha med meg barnebarna på tur når de blir litt større. Denne bloggen handler om mine reiser og alle de flotte stedene som finnes ute i den store verden. Både fjernt og nært. Har alltid vært fasinert av forskjellige kulturer. Hvordan mennesker lever, hvordan de tenker og hvorfor de tenker som de gjør. Og jeg elsker sol og varme. Sikkert fordi det er et stort savn, siden jeg bor i en by med max 80 soldager i året. På tross av været er jeg også veldig glad i norsk natur, så jeg poster av og til fra en fin fjelltur jeg har vært på. Takk for at du er med på reisene mine :-) Linda Mikkelsen
Posts created 598

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top