Avgårde til Malaysia :-)

Nå er arbeidsuken snart over. Jeg har skrevet ferdig rapporter og vasket avdelingen.
Tid for å slappe av litt!
I morgen tidlig er det bare en kort overlapping og så avgårde til Flesland.

Lurer på om jeg får sove i natt, er veldig spent på Malaysia.

Det blir en lang flytur. Først mellomlande jeg i Oslo. Det tar 50 min.
Så er det fra Oslo til Bangkok som tar 11 timer. Siste strekningen fra Bangkok til Kuala Lumpur tar heldigvis bare 2 timer og 5min.
Når jeg lander i Kuala Lumpur er klokken blitt 12.15 tirsdag formiddag og jeg har vært på reise i 19 timer.
Det er passelig det :-).

Tenker nå at etter de tre dagene i storbyen vil jeg finne meg en flott strand. Kjenner behov for å bare slappe av, bo på er spa hotell hvor det er treningsmuligheter og massasje.
Bare nyte livet der en uke før jeg drar tilbake til storbyen for litt shopping før jeg må fly hjem igjen.
Vi får se. … Holder mulighetene åpen 🙂

#reise #ferie #asia #malaysia #kualalumpur #reiseralene #planer #Norskereiseblogger

Drømmen min er å reise i alle landene i Asia før jeg blir pensjonert. Men innimellom frister det å reise til andre verdensdeler også. Jeg er så heldig at jeg har en jobb der jeg jobber en uke og har fri to uker. Så mulighetene er mangen til å reise. Har to store barn som er flyttet hjemmefra og er til og med blitt bestemor. Gleder meg veldig til å ha med meg barnebarna på tur når de blir litt større. Denne bloggen handler om mine reiser og alle de flotte stedene som finnes ute i den store verden. Både fjernt og nært. Har alltid vært fasinert av forskjellige kulturer. Hvordan mennesker lever, hvordan de tenker og hvorfor de tenker som de gjør. Og jeg elsker sol og varme. Sikkert fordi det er et stort savn, siden jeg bor i en by med max 80 soldager i året. På tross av været er jeg også veldig glad i norsk natur, så jeg poster av og til fra en fin fjelltur jeg har vært på. Takk for at du er med på reisene mine :-) Linda Mikkelsen
Posts created 598

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top