Bostedsløs vandrer

Nå har jeg forlatt leiligheten og jeg er uten egen bolig :-P.
Veldig rar følelse for en voksen dame.
Nå skal jeg flytte inn med min kjære søster.

Her er “utsikten” jeg hadde fra soverommet. Bygger tett i byn 🙂

Utsikten jeg hadde fra stuen. Var kjekt å bo nært byfjellene, men var litt klaustrofobisk i leiligheten på regnværsdager.
Men jeg vet ihvertfall nå om jeg noen gang skal kjøpe meg hus i Bergen så blir det på sandviksiden ( men ikke midt i den mest trafikkerte gaten :-))

Siden avtalen egentlig var å flytte inn hos min søster i august tar jeg meg en aldri så liten tur til Malaysia i juni.
Da blir jeg borte de to ukene jeg ikke jobber denne måneden.

Planen er å fly til Kuala Lumpur om 8 dager :-).
Har booket hotel der de 3 første dagene og så får jeg se hvor jeg vil vandre videre. Om det blir en øy med strand eller inn i jungelen. Vet ikke ennå 🙂
Så om noen har vært i Malaysia og har noen gode tips, så tar jeg gjerne imot de.

Det er første gang jeg reiser alene til Asia, så litt nervøs er jeg. Men når jeg minner meg på at overlevde både India og Gambia så kommer jeg til å klare meg fint i Malaysia, som sies å være et av de tryggeste landene i Asia.
Blir kjempespennende.
Men først en uke på jobb fra i morgen tidlig.

Siden jeg blir så lenge borte nå, har jeg brukt dagen med barnebarnet mitt. Jeg tok henne med til byen og til Akvatiet.
Koste oss skikkelig. Kommer til å savne henne veldig.

#reiser #planer #malaysia #asia #ferie

Drømmen min er å reise i alle landene i Asia før jeg blir pensjonert. Men innimellom frister det å reise til andre verdensdeler også. Jeg er så heldig at jeg har en jobb der jeg jobber en uke og har fri to uker. Så mulighetene er mangen til å reise. Har to store barn som er flyttet hjemmefra og er til og med blitt bestemor. Gleder meg veldig til å ha med meg barnebarna på tur når de blir litt større. Denne bloggen handler om mine reiser og alle de flotte stedene som finnes ute i den store verden. Både fjernt og nært. Har alltid vært fasinert av forskjellige kulturer. Hvordan mennesker lever, hvordan de tenker og hvorfor de tenker som de gjør. Og jeg elsker sol og varme. Sikkert fordi det er et stort savn, siden jeg bor i en by med max 80 soldager i året. På tross av været er jeg også veldig glad i norsk natur, så jeg poster av og til fra en fin fjelltur jeg har vært på. Takk for at du er med på reisene mine :-) Linda Mikkelsen
Posts created 598

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top