Joda, vi kom oss hjem

Det ble litt av en hjemtur fra Mallorca.
Flyet ble forsinket med 40min fordi vi ventet på en dame som ikke kom seg på flyet.
Og når damen endelig hadde rotet seg ferdig, måtte de fylle drivstoff.
Hadde det ikke vært mulig å gjøre det mens vi bare sto der likevel?????

Dette førte til at vi ikke fikk landet på Flesland fordi de hadde vedlikehold på rullebanen der ( helt umulig å utsette det i 20 min)
Så da landet vi i Stavanger!!

Etter å ha sjekket inn på hotel der kl 1.30 på natten fikk vi sovet et par timer før bussen hentet oss igjen kl 05.00!
Vi fikk komme på 7 flyet til Bergen.

Vet ikke hvem som tar regningen for å innlosjere et par hundre passasjerer på hotel og booke nytt fly, pluss transport til og fra hotellet.
Men det måtte nå være MYE billigere å utsette vedlikeholdet i 20 min.
Ja, dere kan bare tenke dere hvor sur og grinete vi alle var.

Da jeg endelig kom hjem tirsdag morgen måtte jeg rett igang med flyttingen.
Heldigvis fikk jeg god hjelp av en kollega og familien min.
I morgen er alt flyttet og leiligheten vasket ut.
Så da får jeg helgen å slappe av på før jobb igjen.
Er dødssliten nå, men får ikke sove.
 

Her er ihvertfall et par siste bilder fra Mallorca 🙂

Bella pyntet seg med blomst i håret ( eller bak øret)

Den lille båthavnen i Cala Bena.

Siste dagen smakte jeg på en mojitos. Det kunne de faktisk lage :-). Nammenam.

Fine uteresturanter her.

Jeg kommer nok ikke til å reise til Mallorca igjen tenker jeg. Nå har jeg jo langt ifra sett mye av øyen da men….
Jeg er jo ikke noe typisk charter-turist. Det blir for upersonlig og masete for meg med bare suvenirbutikker og spanjoler som snakker tysk eller svensk til deg.
Men vi hadde nå det fint sammen vi 4 jenter da :-). Så vi har lyst å ha en sånn jentetur hvert år.

#jentetur #reise #ferie #mallorca #calamillor #spania

Drømmen min er å reise i alle landene i Asia før jeg blir pensjonert. Men innimellom frister det å reise til andre verdensdeler også. Jeg er så heldig at jeg har en jobb der jeg jobber en uke og har fri to uker. Så mulighetene er mangen til å reise. Har to store barn som er flyttet hjemmefra og er til og med blitt bestemor. Gleder meg veldig til å ha med meg barnebarna på tur når de blir litt større. Denne bloggen handler om mine reiser og alle de flotte stedene som finnes ute i den store verden. Både fjernt og nært. Har alltid vært fasinert av forskjellige kulturer. Hvordan mennesker lever, hvordan de tenker og hvorfor de tenker som de gjør. Og jeg elsker sol og varme. Sikkert fordi det er et stort savn, siden jeg bor i en by med max 80 soldager i året. På tross av været er jeg også veldig glad i norsk natur, så jeg poster av og til fra en fin fjelltur jeg har vært på. Takk for at du er med på reisene mine :-) Linda Mikkelsen
Posts created 598

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top