Hjemme igjen fra Athen

Turen hjem i går gikk så glatt. Nydelig vær hele veien. Nå måtte jeg bytte fly i København. Vi landet 20 min FØR skjema i København og når vi kom til Bergen var vi 20 min FØR skjema der også. Aldri opplevd før.
Det var en helt fantastisk innflygning til Bergen i går ettermiddag.
Var ikke så ille å komme hjem likevel da 🙂

Poster bare litt bilder fra Athen. En vakker by som jeg gjerne besøker igjen. Behagelig og god atmosfære i byen. Merket ikke det hissige temperamentet eller stressende folk som i andre storbyer i Europa.
Hyggelige og hjelpsomme folk altså :-).
Kan anbefales for alle.

Mmmmm masse fristelser. Men jeg har vært flink

Løshunder er et stort problem i Athen. Det sies å være ca 50 000 løshunder. Istedenfor å avlive de, har de begynt et prosjekt der de steriliserer / kastrerer de. Ganske humant må jeg si 🙂

Nei, nå må jeg slutte. Har alt for mangen bilder herfra :-D. Denne gangen hadde jeg ikke med meg noe kamera, så alle bildene har jeg tatt med iPhone.
Ganske praktisk med sånne telefoner egentlig, selv om jeg vil skaffe meg et ordentlig kamera igjen.
De jeg har er blitt litt dårlige etter for mye vær og vind :-).

I dag har jeg hatt en herlig dag på fjellet. Det finnes jo ikke noe finere by enn Bergen når solen skinner ( der kom patrioten frem 😛 )
Og etter det har jeg vært med mine barn og mitt herlige barnebarn resten av dagen i byen.
Nei, det var ikke så ille å komme hjem likevel 🙂
I morgen er det en ny uke på jobb 24/7 🙂

#reiser #reiseralene #athen #hellas #greece #storby #ferie

Mormor sin prinsesse. Så stolt av henne 🙂

Drømmen min er å reise i alle landene i Asia før jeg blir pensjonert. Men innimellom frister det å reise til andre verdensdeler også. Jeg er så heldig at jeg har en jobb der jeg jobber en uke og har fri to uker. Så mulighetene er mangen til å reise. Har to store barn som er flyttet hjemmefra og er til og med blitt bestemor. Gleder meg veldig til å ha med meg barnebarna på tur når de blir litt større. Denne bloggen handler om mine reiser og alle de flotte stedene som finnes ute i den store verden. Både fjernt og nært. Har alltid vært fasinert av forskjellige kulturer. Hvordan mennesker lever, hvordan de tenker og hvorfor de tenker som de gjør. Og jeg elsker sol og varme. Sikkert fordi det er et stort savn, siden jeg bor i en by med max 80 soldager i året. På tross av været er jeg også veldig glad i norsk natur, så jeg poster av og til fra en fin fjelltur jeg har vært på. Takk for at du er med på reisene mine :-) Linda Mikkelsen
Posts created 598

2 thoughts on “Hjemme igjen fra Athen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top