Jeg reiser alene! :(

Nå er jeg på vei til Athen i Hellas.
Egentlig skulle jeg reise sammen med kjæresten min, men plutselig ble det tur alene.
Det er dessverre ikke første gang det har skjedd at jeg har blitt igjen alene etter at vi har planlagt noe sammen.
Men dette SKAL bli siste gang.
Nå er det virkelig nok…… Selv om jeg har sagt det mangen ganger, så mangen ganger at det ikke er noen som tror det lenger, så må jeg jo engang lære av mine feil.
Jeg smelter jo hver gang han kommer krypende etter en krangel og ber om unnskyldning.
Har ikke tall på hvor mangen ganger vi har slått opp på de 5 årene vi har kjent hverandre.
Synes faktisk det er pinlig å være 44 år og fanget i et så destruktivt forhold.
NOE MÅ GJØRES!!!

Men nå er jo dette en reiseblogg så jeg vil ikke klage for mye over et komplisert forhold.
Trenger bare å skrive det så jeg kan minne meg selv på hvordan forholdet vårt alltid ender. Så må jeg lese det når jeg får et svakt øyeblikk og tenker at jeg kan tilgi han igjen.
Nå har jeg jo sagt til “hele verden” at det ikke skal skje igjen.

Sitter her på Flesland nå og drikker antioxidanter til frokost :-P. Kjenner halsen er litt sår. Klokken er 06.30. Skal mellomlande i Oslo og i Zürich før jeg kommer til Athen.
Har ikke sovet noe i natt, så kommer nok til å slokne på flyene.
Heldigvis er jeg vandt til å reise alene. Og det blir nok bra for meg å komme meg vekk og få ting litt på avstand.

#reiser #ferie #europa #athen #hellas

Drømmen min er å reise i alle landene i Asia før jeg blir pensjonert. Men innimellom frister det å reise til andre verdensdeler også. Jeg er så heldig at jeg har en jobb der jeg jobber en uke og har fri to uker. Så mulighetene er mangen til å reise. Har to store barn som er flyttet hjemmefra og er til og med blitt bestemor. Gleder meg veldig til å ha med meg barnebarna på tur når de blir litt større. Denne bloggen handler om mine reiser og alle de flotte stedene som finnes ute i den store verden. Både fjernt og nært. Har alltid vært fasinert av forskjellige kulturer. Hvordan mennesker lever, hvordan de tenker og hvorfor de tenker som de gjør. Og jeg elsker sol og varme. Sikkert fordi det er et stort savn, siden jeg bor i en by med max 80 soldager i året. På tross av været er jeg også veldig glad i norsk natur, så jeg poster av og til fra en fin fjelltur jeg har vært på. Takk for at du er med på reisene mine :-) Linda Mikkelsen
Posts created 598

2 thoughts on “Jeg reiser alene! :(

  1. Uff så dumt da! 🙁 Håper du får en flott tur likevel. Sikkert ok at du har reist alene tidligere også. For meg hadde det vel vært verdens undergang. Spesielt med flere mellomlandinger! Stedssans er jo en grei liten sak å ha med når en er på tur. Min stjal noen før jeg ble født, tror jeg. Den er jaffal helt fraværende!! God tur fra meg. :))

  2. Marit: tusen takk 😀 ikke så vanskelig å reise alene. Bare bruk god tid på å lese skilt på flyplassene . Og når vi damer er på tur alene er folk ganske så hjelpsomme om vi spør etter hjelp 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top