Nytt år og nye mål :-)

To dager til 2014. Utrolig så fort dette året har gått. Har vært et fint år med mangen nye og spennede opplevelser. Å bli bestemor var det største. På den første dagen i 2013 kom min skjønne lille tulle til verden. Og jeg ble hodestups forelsket fra første minutt.

Reisene mine har også vært store opplevelser. Men de har jeg jo skrevet så mye om før i år. Dere får bare bla tilbake 🙂

Selv om hverdagen kan være grå og jeg har hatt endel utfordringer dette året må jeg si at når jeg oppsummerer, så har det vært et rikt år. Jeg føler meg virkelig velsignet. Når man klarer å fokusere på de positive tingene i livet, så er ikke det å leve så verst likevel :-P.

Så er det snart 2014 da……. Mine prioriteringer for det nye året, etter familie og jobb, er å bli i god form igjen. Treningen er noe jeg har forsømt i 2013, så jeg har klart å legge på meg 9 kilo i år. Ikke bra…. Men har allerede kommet igang med treningen igjen og vil fortsette med det heeeeele året. Når jeg reiser skal jeg prøve å booke hotell med trenings-muligheter (og benytte meg av det :-P). Og selvfølgelig velge sunnere mat. Må ikke smake på alle kakene som ser gode ut i utlandet.

Så må jeg klare å fullføre studier etterhvert. Blir visst ikke yngre med årene og jeg har jo lyst å bli mye bedre i jobben jeg gjør som miljøterapaut. Så tar noen psykologifag nå. 

Reising står jo også selvfølgelig høyt på prioriteringslisten min. Første turen går om 5 uker. Da reiser meg og min søster til Mellom-Amerika. Vi skal innom 6 land. 3. feb reiser vi, helt perfekt å reise herfra da. Da er jeg så lei vinteren (regnet) her i Bergen. Resten av reiseåret har jeg ikke planlagt i detalj, men på ønske-listen står Praha, Budapest, Kapp Verde, Sierra Leone og kanskje Malaysia og Kambodia….Ikke sikkert det blir økonomi til alt det men…. Vi får  hvordan året vil bli 🙂 Å drømme er gratis ihvertfall.

ØNSKER ALLE DERE LESERE ET RIKTIG GODT NYTT ÅR OG MANGEN SPENNENDE OPPLEVELSER I 2014!!

Drømmen min er å reise i alle landene i Asia før jeg blir pensjonert. Men innimellom frister det å reise til andre verdensdeler også. Jeg er så heldig at jeg har en jobb der jeg jobber en uke og har fri to uker. Så mulighetene er mangen til å reise. Har to store barn som er flyttet hjemmefra og er til og med blitt bestemor. Gleder meg veldig til å ha med meg barnebarna på tur når de blir litt større. Denne bloggen handler om mine reiser og alle de flotte stedene som finnes ute i den store verden. Både fjernt og nært. Har alltid vært fasinert av forskjellige kulturer. Hvordan mennesker lever, hvordan de tenker og hvorfor de tenker som de gjør. Og jeg elsker sol og varme. Sikkert fordi det er et stort savn, siden jeg bor i en by med max 80 soldager i året. På tross av været er jeg også veldig glad i norsk natur, så jeg poster av og til fra en fin fjelltur jeg har vært på. Takk for at du er med på reisene mine :-) Linda Mikkelsen
Posts created 598

2 thoughts on “Nytt år og nye mål :-)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top