Koser oss på solkysten :-)

Vi landet i Malaga kl 17 i går og dro rett til hotellet i Benalmadena.
Vi var veldig spent på hvordan det ville gå med Annabel på flyturen. 11mnd. gammel og første gang på fly. Vi hadde ikke trengt å bekymre oss, hun var i strålende humør hele tiden. Sovnet til og med en liten time.
Det er leeeenge siden jeg har vært på tur med små barn merker jeg, ganske annerledes ferie enn jeg er vant til.
Opp klokken 6 om morgenen og full fart hele dagen. Hun er en aktiv liten jente og ganske så viljesterk, så her er det hun som bestemmer.
Men det er veldig kjekt, for hun er virkelig verdens herligste jente.

Benalmadena er en nydelig liten by på solkysten. I dag har vi gått langs strand-promenaden og ned til havnen. De skryter av å ha en av verdens fineste havner. Det kan jeg være enig i.
Det er veldig rolig her. De fleste vi har sett her er godt voksne. ( Da mener jeg ganske mye eldre enn meg :-D).
Ser sikkert annerledes ut i høysesongen for de skryter også av at de har det hotteste nattelivet i Spania.
Klarer ikke helt å se det for meg nå :-D.
Ellers er det behagelig temperatur, hvis vi sammenligner med Norge, opp i 18 grader i dag.
Deilig å kjenne solen varme. Er selvfølgelig blitt solbrent i fjeset. Typisk meg, finner alltid frem solkremen når det er for sent.

Her får dere se noen flotte bilder fra Benalmadena.

Playa Bil Bil

Det store hotellet bor vi på. Sunset Beach Resort. Veldig flott.

Puerto Marina, nydelig laget til med små “øyer” med leiligheter. Kun for de rikeste 😛

Annabel får henge litt på magen mens vi går tur. Ikke lenge hun vil det, får jo ikke beveget seg da 😀

Mye vakker arkitektur her i havnen.

Solnedgang, hav og palmer. Finnes det noe vakrere?

Drømmen min er å reise i alle landene i Asia før jeg blir pensjonert. Men innimellom frister det å reise til andre verdensdeler også. Jeg er så heldig at jeg har en jobb der jeg jobber en uke og har fri to uker. Så mulighetene er mangen til å reise. Har to store barn som er flyttet hjemmefra og er til og med blitt bestemor. Gleder meg veldig til å ha med meg barnebarna på tur når de blir litt større. Denne bloggen handler om mine reiser og alle de flotte stedene som finnes ute i den store verden. Både fjernt og nært. Har alltid vært fasinert av forskjellige kulturer. Hvordan mennesker lever, hvordan de tenker og hvorfor de tenker som de gjør. Og jeg elsker sol og varme. Sikkert fordi det er et stort savn, siden jeg bor i en by med max 80 soldager i året. På tross av været er jeg også veldig glad i norsk natur, så jeg poster av og til fra en fin fjelltur jeg har vært på. Takk for at du er med på reisene mine :-) Linda Mikkelsen
Posts created 598

3 thoughts on “Koser oss på solkysten :-)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top