En lang reise til Kina

Flyturen til Kina ble ikke særlig hyggelig. På første flyet fra Bergen til Oslo la jeg selvfølgelig igjen i-paden min. Derfor blir det mye feilskriving her 🙂 Jeg flydde med Norwegian. Jeg merket jo med en gang at jeg hadde glemt i-paden og fortet meg til Norwegian skranken pa Gardermoen. Men det var ikke mye de kunne hjelpe med. Må si jeg er veldig lite imponert over sevicen deres. Hun i skranken hadde ingen hun kunne ringe for a spore opp i-paden. Vi hadde forlatt flyet for 15 min siden og hun fortalte meg at det allerede var pa vei tilbake til Bergen. Hvordan er det mulig? Hun sa jeg måtte kontakte hittegodset selv. Hjalp ingenting at jeg var pa vei til Kina. Synes det er ganske dårlig gjordt. De har navnet mitt, telefonnummer og e-mail, så det burde vært veldig lett for de a spore meg opp. Men sånn service kan man visst ikke forvente lenger. Irriterende ihvertfall.

Flyet fra Oslo til Kastrup gikk jo greit heldigis. Men flyet derfra til Beijing var over 1 time forsinket. Vi flydde med SAS. Første gang jeg flyr med de til Asia. Ikke det samme som Singapore airlines eller andre asiatiske selskap akkurat. Her er det ikke mye ekstra nei ;-D, men det er jo akkurat det de reklamerer med ogsa.

Jaja, vi rakk nå frem til Beijing etter 9 timer i luften og en liten jente som hadde skreket intenst i 6 av de. Stakkers liten!

Men nå er jeg her i KINA og skal bare nyte det ……. Selv om jeg er trøtt og sliten og ganske grinete akkurat nå :-D….. 

#norwegiansuger #flytur #trøtt #reiser #ferie #asia #kina #Beijing #allelandiasia #verdenrundt

 

Drømmen min er å reise i alle landene i Asia før jeg blir pensjonert. Men innimellom frister det å reise til andre verdensdeler også. Jeg er så heldig at jeg har en jobb der jeg jobber en uke og har fri to uker. Så mulighetene er mangen til å reise. Har to store barn som er flyttet hjemmefra og er til og med blitt bestemor. Gleder meg veldig til å ha med meg barnebarna på tur når de blir litt større. Denne bloggen handler om mine reiser og alle de flotte stedene som finnes ute i den store verden. Både fjernt og nært. Har alltid vært fasinert av forskjellige kulturer. Hvordan mennesker lever, hvordan de tenker og hvorfor de tenker som de gjør. Og jeg elsker sol og varme. Sikkert fordi det er et stort savn, siden jeg bor i en by med max 80 soldager i året. På tross av været er jeg også veldig glad i norsk natur, så jeg poster av og til fra en fin fjelltur jeg har vært på. Takk for at du er med på reisene mine :-) Linda Mikkelsen
Posts created 598

One thought on “En lang reise til Kina

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top