Treningstur før nord-Spania

I dag er det akkurat 2 måneder til vi skal vandre i Nord-Spania. Og heldigvis for det, for vi trenger de ukene til å komme i skikkelig form. Vi hadde oss en fin fjelltur i dag. Vi gikk fra Ulriken over Vidden til Fløyen. Turen tok ca 4 timer med en god matpause. På vandreingen vår i Spania må vi vel regne med å gå kanskje dobbelt så langt hver dag. Men vi kommer til å få en kjempetur. Vi gikk å pratet om forventninger og hvordan vi tenker oss det vil bli å gå over så mangen dager sammen. Jeg kan egentlig ikke se at det skal bli noen store problemer, vi har kjent hverandre i mangen år og gått endel turer sammen etterhvert. Vi er enige om at det må være lov å trekke seg bort å gå litt for seg selv. Meningen med en sånn tur for meg er jo å kunne finne roen, meditere over livet og ståstedet mitt i dag og kanskje se klarere hva jeg bør korrigere i mitt liv. Være i kontakt med naturen, mine innerste følelser og tanker. Utfordrende blir det nok innimellom, jeg har jo aldri gjordt dette før, men tror det er veldig sunt å gjøre sånt av og til 🙂

 

Drømmen min er å reise i alle landene i Asia før jeg blir pensjonert. Men innimellom frister det å reise til andre verdensdeler også. Jeg er så heldig at jeg har en jobb der jeg jobber en uke og har fri to uker. Så mulighetene er mangen til å reise. Har to store barn som er flyttet hjemmefra og er til og med blitt bestemor. Gleder meg veldig til å ha med meg barnebarna på tur når de blir litt større. Denne bloggen handler om mine reiser og alle de flotte stedene som finnes ute i den store verden. Både fjernt og nært. Har alltid vært fasinert av forskjellige kulturer. Hvordan mennesker lever, hvordan de tenker og hvorfor de tenker som de gjør. Og jeg elsker sol og varme. Sikkert fordi det er et stort savn, siden jeg bor i en by med max 80 soldager i året. På tross av været er jeg også veldig glad i norsk natur, så jeg poster av og til fra en fin fjelltur jeg har vært på. Takk for at du er med på reisene mine :-) Linda Mikkelsen
Posts created 598

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top