Dag 7……. Bali

Vi tok taxi til andre siden av øyen for å gå på en annen strand. Sanur Beach. Det var et mindre sted enn Kuta og litt mindre masete selgere. Heldigvis blåste det litt fra havet så det var mye mer behagelig å ligge på den siden. Ble helt fasinert av de som fisket. De vasset langt ut i sjøen med alle klærne på og noe som lignet på hjelm på hodet. Der sto de i timevis å fisket. Vi ble fortalt at på kvelden kunne det være flere hundre som sto der å fisket. Vet ikke hvilke fisk det var, men de var ihvertfall ikke større enn max 10 cm. Så de måtte jo få endel for å mette familien sin sikkert. Ellers var det noen små gutter som løp rundt å prøvde å få en drage i luften. De jobbet ganske hardt og lenge, fikk det litt til innimellom. Det er så herlig å ligge å se på liv og røre rundt oss. Så i dag var det forsiden som ble svidd 😛

#sanur #bali #asia #Indonesia #jentetur #reise #ferie

Drømmen min er å reise i alle landene i Asia før jeg blir pensjonert. Men innimellom frister det å reise til andre verdensdeler også. Jeg er så heldig at jeg har en jobb der jeg jobber en uke og har fri to uker. Så mulighetene er mangen til å reise. Har to store barn som er flyttet hjemmefra og er til og med blitt bestemor. Gleder meg veldig til å ha med meg barnebarna på tur når de blir litt større. Denne bloggen handler om mine reiser og alle de flotte stedene som finnes ute i den store verden. Både fjernt og nært. Har alltid vært fasinert av forskjellige kulturer. Hvordan mennesker lever, hvordan de tenker og hvorfor de tenker som de gjør. Og jeg elsker sol og varme. Sikkert fordi det er et stort savn, siden jeg bor i en by med max 80 soldager i året. På tross av været er jeg også veldig glad i norsk natur, så jeg poster av og til fra en fin fjelltur jeg har vært på. Takk for at du er med på reisene mine :-) Linda Mikkelsen
Posts created 598

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top