Godt følge på reisen gjør at veien synes kortere :-)

Nå er det bare 12 dager til jeg reiser avgårde til Bali.

Gleder meg veldig nå, mer enn for to dager siden….. En venninne ringte meg tidlig tirsdag morgen og fortalte at hun hadde veldig lyst å være med.

Jeg klarte å få tak i flybilletter på samme fly  og overnatting på samme hotel. Helt fantastisk!

Som oftest finner jeg flybillettene på finn.no, har sammenlignet flere søkesteder og flyselskaper, men veldig ofte finner jeg de beste prisene der.

Nå flyr vi fra Bergen – København – Singapore – Bali. Turen tar tilsammen 23 timer. Så da er det godt med selskap.

Vi har vært venninner i 25 år, men det er første gang vi reiser sammen. Og det er første gang hun reiser utenfor Europa.

Det å skape gode minner sammen knytter sterkere bånd, det kommer til å bli urtolig spennende.

Pakkingen må jeg få unna i helgen.

Jeg reiser på jobb på mandag og blir der til neste mandag, så da må alt være klart for avreise tirsdag morgen.

Første magevaksinen er tatt, må ta neste på onsdag igjen. Da trenger jeg ikke være redd for alt det rare de sikkert serverer i Indonesia.

Ser på internett at det er 27 grader der nå, og det er midt på natten.

Ja, Norge er et deilig land å reise til utlandet fra 😀

 

 

Drømmen min er å reise i alle landene i Asia før jeg blir pensjonert. Men innimellom frister det å reise til andre verdensdeler også. Jeg er så heldig at jeg har en jobb der jeg jobber en uke og har fri to uker. Så mulighetene er mangen til å reise. Har to store barn som er flyttet hjemmefra og er til og med blitt bestemor. Gleder meg veldig til å ha med meg barnebarna på tur når de blir litt større. Denne bloggen handler om mine reiser og alle de flotte stedene som finnes ute i den store verden. Både fjernt og nært. Har alltid vært fasinert av forskjellige kulturer. Hvordan mennesker lever, hvordan de tenker og hvorfor de tenker som de gjør. Og jeg elsker sol og varme. Sikkert fordi det er et stort savn, siden jeg bor i en by med max 80 soldager i året. På tross av været er jeg også veldig glad i norsk natur, så jeg poster av og til fra en fin fjelltur jeg har vært på. Takk for at du er med på reisene mine :-) Linda Mikkelsen
Posts created 598

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top