Where your mind goes, you will follow…..

Dette er den første posten på min nye blogg 😉

Ja, nå er til og med jeg begynt å blogge. Gamle damen!

Jeg elsker å reise og har som oftest planlagt neste tur før jeg kommer hjem fra en annen.

Drømmen er å reise i alle land i Asia før jeg blir pensjonist. Men spørs vel om det er mulig å få innpass i alle landene og om det er trygt nok.

Til nå har jeg vært i Thailand, Laos, Myanmar (Burma), Singapore, Brunei, Filippinene, hvor vi bodde nesten et år, India, Israel og Palestina.

Altså 9 land i Asia. Vil nok skrive litt mer om dette etterhvert.

Jeg har mellomlandet i Malaysia og Forente Arabiske Emirater, men de teller jeg ikke med her.

Så jeg har alså da 38 land å igjen å reise til. Og blir jeg pensjonert når jeg er 67 år har jeg altså 25 år å gjøre det på. Det går greit 😀

Har allerede planlagt dette reiseåret. I april reiser jeg til Bali, Indonesia. I juli skal jeg til Beijing, Xian og Shanghai, Kina. I november skal jeg på sykkeltur i Vietnam.

3 nye land i Asia i år.

I september reiser meg og søsknene mine til New York og Miami.

Jeg vil skrive mer om forberedelser og turene mine etterhvert. En flott minnebok til meg selv 🙂

Ser bare at 2013 blir et fantastisk spennende reiseår.

Ønsker alle andre også et spennende år, uansett hva deres lidenskap må være.

Bildet viser Metro Manila

Drømmen min er å reise i alle landene i Asia før jeg blir pensjonert. Men innimellom frister det å reise til andre verdensdeler også. Jeg er så heldig at jeg har en jobb der jeg jobber en uke og har fri to uker. Så mulighetene er mangen til å reise. Har to store barn som er flyttet hjemmefra og er til og med blitt bestemor. Gleder meg veldig til å ha med meg barnebarna på tur når de blir litt større. Denne bloggen handler om mine reiser og alle de flotte stedene som finnes ute i den store verden. Både fjernt og nært. Har alltid vært fasinert av forskjellige kulturer. Hvordan mennesker lever, hvordan de tenker og hvorfor de tenker som de gjør. Og jeg elsker sol og varme. Sikkert fordi det er et stort savn, siden jeg bor i en by med max 80 soldager i året. På tross av været er jeg også veldig glad i norsk natur, så jeg poster av og til fra en fin fjelltur jeg har vært på. Takk for at du er med på reisene mine :-) Linda Mikkelsen
Posts created 598

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top